BAZA EDUKACYJNA

Przedszkole

Klasy I-III

Klasy IV-VIII

Ponadpodstawowe

Dorośli

Raport pogłębionej opinii
Data odbycia zajęć: 27 wrzesień 2021r.
Nazwa ośrodka, w którym odbyły się zajęcia: Centrum Edukacyjno- Turystyczne "Naturum"
Tytuł zajęć: Warsztaty filmowe z edukacją regionalną i przyrodniczą w rezerwacie "Stawy Milickie".
Nazwa szkoły, która wzięła udział w zajęciach: Technikum Leśne w Miliczu im. prof. Władysława Jedlińskiego
Imię i nazwisko nauczyciela: Jolanta Cwenar
Przedmiot nauczany przez nauczyciela: wychowawca internatu
Ilość osób w grupie: 21

Co zachęciło Państwa do skorzystania z oferty zajęć?
(Proszę wybrać maksymalnie 2 opcje)
• realizowany temat
• miejsce zajęć
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: historyczny - oferta bazuje na przekazach historycznych, legendach realizowana jest w zabytkowych, muzealnych obiektach
Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 5, napisz dlaczego?
Tło historyczne przedstawione w sposób przystępny, dostosowany do wieku odbiorców, wątek główny, czyli geneza gospodarki rybackiej w regionie doliny Baryczy osadzony w szerokim kontekście historycznym Śląska w wiekach średnich.
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: przyrodniczy - oferta bazuje na ścieżkach przyrodniczych, przyczynia się do poznawania i zachowywania bogactwa przyrodniczego
Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego?
Sprawna i wyczerpująca narracja prowadzącego zajęcia, szeroka wiedza przyrodnicza teoretyczna i praktyczna (rozpoznawanie gatunków ptactwa wodnego, ptaków drapieżnych, żerujących na stawach) a wszystko podparte dużą dozą ciekawostek. Utrzymanie skupienia uczestników warsztatów i zainteresowania tematem na wysokim poziomie.
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: gospodarczy - oferta przybliża i zachęca do poznania specyfiki działalności gospodarczej zachowującej specyfikę obszaru – rolnictwo, rzemiosło, rybactwo , leśnictwo
Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 5, napisz dlaczego?
Na zajęciach wielokrotnie przybliżano specyfikę gospodarki rybackiej jako działalności wiodącej przez wieki w naszym regionie, mającej wpływ na warunki życia i rozwój lokalnej społeczności.
W jakim stopniu zdobytą (przez uczniów) na zajęciach wiedzę lub jakie kompetencję wykorzysta Pan/i na swoim przedmiocie. I jaki to przedmiot?
słabo1  2  3  4  5  6  bardzo dobrze

Jaki przedmiot /Uwagi:

W ramach zajęć popołudniowych w internacie są organizowane wyjazdy na stawy, wiedza zdobyta na warsztatach pozwoli uczniom lepiej zrozumieć historię regionu, docenić bioróżnorodność siedlisk roślinnych i zwierzęcych w D.B. Umiejętności związane z aktywny
Czy udział w zajęciach wymagał wcześniejszego przygotowania uczniów?
• NIE
Najbardziej z zajęć – polecam:
• rozwijanie kreatywności
Czy metoda, forma prowadzenia zajęć zainspirowała Państwa do prowadzenia własnych zajęć w szkole?
• NIE
Jakie Pani/a zdaniem są bezpośrednie efekty zajęć:
• rozszerzono wiedzę
• uczestnik mógł zabrać pracę do domu
• w ciekawy sposób przedstawiono zagadnienie
Polecam z prowadzenia zajęć:
• przygotowanie merytoryczne
Polecam zajęcia ze względu na:
• inne, jakie?
Proszę wpisać jakie: dobra organizacja zajęć, atrakcyjność tematu
Czy planujecie Państwo ze względu na przekazywane treści zachęcać do udziału w zajęciach innych nauczycieli?
• TAK

W jakim zakresie? rozwijanie kompetencji kluczowych - wykorzystanie technologii w poznaniu lokalnego potencjału

Nauczycielem jakiego przedmiotu polecalibyście udział w zajęciach: biologia, informatyka, podstawy przedsiębiorczości

CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij