Co zachęciło Państwa do skorzystania z oferty zajęć? (Proszę wybrać maksymalnie 2 opcje) |
|
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: historyczny - oferta bazuje na przekazach historycznych, legendach realizowana jest w zabytkowych, muzealnych obiektach Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego? |
Prowadząca w przystępny sposób opowiedziała historię Baryczy-rzeki, która jest bliska naszej lokalizacji. |
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: przyrodniczy - oferta bazuje na ścieżkach przyrodniczych, przyczynia się do poznawania i zachowywania bogactwa przyrodniczego Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego? |
Dzięki udziałowi w spływie kajakowym uczestnicy znaleźli się w miejscach, gdzie mogli zobaczyć bogactwo przyrodnicze. Poznali gatunki roślinne, które żyją w Baryczy, zobaczyli je na własne oczy, a nawet mogli dotknąć pamiętając o zasadach, które obowiązują młodego ekologa. Zaobserwowali również ptactwo zamieszkujące owe tereny. |
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o przeciwdziałanie zmianom klimatu: gospodarka emisyjna - czyste powietrze – (smog, gospodarka węglowa, wymiana pieców – jesteśmy tym czym oddychamy – zagrożenia, działania w praktyce) Wskazana ocena w 6 stopniowej skali to 5, napisz dlaczego? |
Uczniowie mieli okazję dowiedzieć się jak ważna jest roślinność, w naszym życiu. Bogactwo przyrodnicze jest elementem, który powoduje, że możemy oddychać zdrowym, czystym powietrzem. |
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o przeciwdziałanie zmianom klimatu: gospodarka wodna - jakość wody, kanalizacja, zużycie – oszczędzanie wody, gospodarka ściekami Wskazana ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego? |
Gospodarka wodna to jeden z elementów przeciwdziałania zmianom klimatu. Uczestnicy zaobserwowali różna kolorystykę wody, co wpływa na jej zabarwienie. Ponadto uświadomili sobie wagę jakości wody dla roślin, zwierząt i człowieka. Istotnym czynnikiem jest również jej ilość, czyli umiejętne gospodarowanie tym darem natury
|
W jakim stopniu zdobytą (przez uczniów) na zajęciach wiedzę lub jakie kompetencję wykorzysta Pan/i na swoim przedmiocie. I jaki to przedmiot? |
słabo | 1 |
| 2 |
| 3 |
| 4 |
| 5 |
| 6 |
| bardzo dobrze |
Jaki przedmiot /Uwagi:
|
Czy udział w zajęciach wymagał wcześniejszego przygotowania uczniów? |
|
Najbardziej z zajęć – polecam: |
|
Czy metoda, forma prowadzenia zajęć zainspirowała Państwa do prowadzenia własnych zajęć w szkole? |
|
Jakie Pani/a zdaniem są bezpośrednie efekty zajęć: |
• utrwalono pojęcia |
• rozszerzono wiedzę |
|
Polecam z prowadzenia zajęć: |
• przygotowanie merytoryczne |
|
Polecam zajęcia ze względu na: |
• zaangażowanie w realizację zajęć |
|
Czy planujecie Państwo ze względu na przekazywane treści zachęcać do udziału w zajęciach innych nauczycieli? |
• TAK
W jakim zakresie? poprzez portale społecznościowe, stronę internetową szkoły
Nauczycielem jakiego przedmiotu polecalibyście udział w zajęciach: przyrody, biologii, wychowawcom klas
|
|
Copyright © 2014 Stowarzyszenie "Partnerstwo Dla Doliny Baryczy"
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
|
|