BAZA EDUKACYJNA

Przedszkole

Klasy I-III

Klasy IV-VIII

Ponadpodstawowe

Dorośli

Raport pogłębionej opinii
Data odbycia zajęć: 24 październik 2023r.
Nazwa ośrodka, w którym odbyły się zajęcia: Warsztatownia Kulturka u stółka
Tytuł zajęć: Survival leśny
Nazwa szkoły, która wzięła udział w zajęciach: Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Miliczu
Imię i nazwisko nauczyciela: Katarzyna Józefiak
Przedmiot nauczany przez nauczyciela: Informatyka
Ilość osób w grupie: 44

Co zachęciło Państwa do skorzystania z oferty zajęć?
(Proszę wybrać maksymalnie 2 opcje)
• realizowany temat
• polecanie innych
• atrakcje
• miejsce zajęć
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: kulturalny - oferta bazuje na tradycyjnych przekazach, rękodziele, uwrażliwia na sztukę
Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego?
Zapoznaliśmy się z tajnikami budowania szałasów w lesie, mogliśmy pobawić się w dekoratorów wnętrz, tworząc wspaniałe przedmioty
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: przyrodniczy - oferta bazuje na ścieżkach przyrodniczych, przyczynia się do poznawania i zachowywania bogactwa przyrodniczego
Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego?
Młodzież otrzymała cenne wskazówki co zrobić gdy zgubimy się w lesie, była pogadanka o grzybach jadalnych i trujących i co zrobić gdy spotkamy dzika
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: gospodarczy - oferta przybliża i zachęca do poznania specyfiki działalności gospodarczej zachowującej specyfikę obszaru – rolnictwo, rzemiosło, rybactwo , leśnictwo
Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego?
Dzieci dowiedziały się o roli lasów i ich wpływie na klimat
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o przeciwdziałanie zmianom klimatu: gospodarka emisyjna - czyste powietrze – (smog, gospodarka węglowa, wymiana pieców – jesteśmy tym czym oddychamy – zagrożenia, działania w praktyce)
Wskazana ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego?
Mamy ogromny wpływ na zmiany klimatu, edukator wskazywał problem, który jest nam bardzo bliski. Odpowiednie zachowanie proekologiczne już w najmłodszym wieku skutkuje właściwymi zachowaniami w przyszłości
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o przeciwdziałanie zmianom klimatu: gospodarka odpadami – segregacja odpadów, odpowiedzialne zakupy (opakowania)
Wskazana ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego?
Podjęto tematykę ekologiczną, segregowanie śmieci i utrzymanie porządku w lesie i nie tylko.
W jakim stopniu zdobytą (przez uczniów) na zajęciach wiedzę lub jakie kompetencję wykorzysta Pan/i na swoim przedmiocie. I jaki to przedmiot?
słabo1  2  3  4  5  6  bardzo dobrze

Jaki przedmiot /Uwagi:

Czy udział w zajęciach wymagał wcześniejszego przygotowania uczniów?
• NIE
Najbardziej z zajęć – polecam:
Czy metoda, forma prowadzenia zajęć zainspirowała Państwa do prowadzenia własnych zajęć w szkole?
• TAK
Co mnie najbardziej zainspirowało? Łapacze snów
Jakie Pani/a zdaniem są bezpośrednie efekty zajęć:
• rozszerzono wiedzę
• uczestnik mógł zabrać pracę do domu
• postawiono ważne pytania do przemyślenia
• w ciekawy sposób przedstawiono zagadnienie
Polecam z prowadzenia zajęć:
• stosowanie nowoczesnych metod nauczania
Polecam zajęcia ze względu na:
• dobrze przygotowane miejsce (np. sala, wiata, ścieżka, itp.)
Czy planujecie Państwo ze względu na przekazywane treści zachęcać do udziału w zajęciach innych nauczycieli?
CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij