BAZA EDUKACYJNA

Przedszkole

Klasy I-III

Klasy IV-VIII

Ponadpodstawowe

Dorośli

Materiał Edukacyjny
  • dla kogo? 
    1898
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 27-10-2015
    Celem wycieczki było przybliżenie swojego regionu poprzez poznanie ciekawych miejsc znajdujących się w Dolinie Baryczy - parku w Krośnicach i rezerwatu przyrody „Stawy milickich.”
  • dla kogo? 
    1528
    Geografia 
    dodano: 11-10-2015
    Program „ Ziemia Milicka - Mała Ojczyzna” napisany został z myślą o uczniach szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych. Stwarza on możliwość poznania przez młodzież własnego dziedzictwa, kultury, podniesienia poziomu edukacji kulturalnej, budzenia szacunku wobec tradycji, przygotowania twórczego uczestnictwa w życiu kulturalnym.
  • dla kogo? 
    1603
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 07-10-2015
    Zapoznanie z grzybami jadalnymi i niejadalnymi.
  • dla kogo? 
    1830
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 03-10-2015
    Na zajęciach dzieci kształtują proekologiczne nawyki w codziennym życiu,wyrabiają właściwy stosunek do środowiska, sprzątają las i segregują odpady.
  • dla kogo? 
    3326
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 01-10-2015
    Puzzle przedstawiają grzyb trujący - gołąbek wymiotny
  • dla kogo? 
    1538
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 12-07-2015
    Wycieczka nad stawy w Konradowie do Państwa Girusów - pobudzanie ciekawości do poznawania świata, jego bogactwa i piękna
  • dla kogo? 
    2393
    Język obcy nowożytny - angielski 
    dodano: 22-06-2015
    Praca z mapą turystyczną. Uczeń potrafi wymienić w języku angielskim atrakcje przyrodnicze i turystyczne na szklaku konnym. Uczeń potrafi również scharakteryzować rodzaje nawierzchni poszczególnych pętli oraz ewentualne problemy jakie mogą wystąpić na szlaku.
  • dla kogo? 
    1829
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 21-06-2015
    Cele lekcji - zajęć terenowych. poznanie historii rybactwa, znajomość nazw niektórych narzędzi i maszyn rolniczych, znajomość zastosowań wybranych narzędzi, poznanie świata zwierząt i owadów.
  • dla kogo? 
    1728
    Język obcy nowożytny - angielski 
    dodano: 19-06-2015
    Uczniowie poznają historię hodowli karpia w regionie oraz zakres działania firmy Stawy Milickie S.A. Uczeń potrafi zadać poprawne gramatycznie pytania celem uzyskania informacji zawartej w tekście. Potrafi krótko opisać w języku angielskim zakres dzałania firmy Stawy Milickie S.A. oraz historię hodowli karpia.
  • dla kogo? 
    1855
    Język obcy nowożytny - angielski 
    dodano: 18-06-2015
    Uczniowie wykonują zadania na podstawie filmu Rytmy Natury w Dolinie Baryczy w języku angielskim. Potrafią nazwać niektóre ptaki, roślinność oraz zwierzęta żyjące w Dolinie Baryczy. Potrafią opisać wybraną porę roku w oparciu o prezentowany materiał filmowy. Czas pracy 90 minut.
  • dla kogo? 
    1945
    Biologia 
    dodano: 18-06-2015
    Uczniowie uzupełniają krzyżówkę na podstawie informacji zawartych na tabliczkach tworzących ścieżkę edukacyjną w Zespole Pałacowo-Parkowym w Żmigrodzie
  • dla kogo? 
    1584
    Język obcy nowożytny - angielski 
    dodano: 18-06-2015
    Uczniowie poznają regionalne potrawy z karpia i wzbogacają słownictwo w dziedzinie kulinarnej.Cele szczegółowe: uczeń potrafi wymienić składniki niezbędne do przygotowania dań rybnych oraz umie przedstawić przepis na proste danie rybne.
  • dla kogo? 
    1174
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 14-06-2015
    Cel ogólny: • wzbogacenie wiadomości przyrodniczych dotyczących Doliny Baryczy

1-18 | 19-36 | 37-54 | 55-72 | 73-90 | 91-108 | 109-126 | 127-144 | 145-162 | 163-180 | 181-198 | 199-216 | 217-234 | 235-252 | 253-270 | 271-288 | 289-306 | 307-324 | 325-342 | 343-360 | 361-378 | 379-396 | 397-414 | 415-432 | 433-450 | 451-468 | 469-486 | 487-504 | 505-522 | 523-540 | 541-558 | 559-576 | 577-594 | 595-612 | 613-630 | 631-648 | 649-651 |

» Zgłoś uwagi
CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij