STREFA DZIECI

Opinia rodzica jest ważna

BAZA EDUKACYJNA

Przedszkole

Klasy I-III

Klasy IV-VIII

Ponadpodstawowe

Dorośli

Materiał Edukacyjny
  • dla kogo? 
    1502
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 10-02-2018
    Dyktando dla kl. III o tematyce wiosennej zawierające mieszany materiał ortograficzny
  • dla kogo? 
    2212
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 29-01-2018
    Scenariusz zajęć- poszerzanie wiedzy na temat sportów/ zabaw zimowych, wzbogacenie słownika czynnego dzieci, rozumienie konieczności przestrzegania zasad bezpiecznej zabawy na śniegu.
  • dla kogo? 
    2155
    Przyroda 
    dodano: 26-01-2018
    Scenariusz umożliwia uczniom poznanie różnych gatunków ptaków zamieszkujących tereny w pobliżu człowieka oraz tereny w pobliżu zbiorników wodnych. W usystematyzowaniu wiedzy płynących z obserwacji pomogą karty pracy załączone do scenariusza.
  • dla kogo? 
    3014
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 25-01-2018
    Scenariusz zajęć- Poznanie grzybów jadalnych i trujących, wzbogacenie informacji o grzybach, uzmysłowienie niebezpieczeństwa płynącego ze spożywania nieznanych grzybów Opracowała: Agata Mazepa (na podstawie Przygoda z uśmiechem" Barbary Godzimierskiej, Barbary Nawolskiej, Justyny Mordas)
  • dla kogo? 
    1830
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 20-01-2018
    Dzieci zapoznały się z gatunkami ptaków zasiedlających rezerwat ptactwa Doliny Baryczy. Uczyły się także, w jaki sposób pomóc niektórym z nich przetrwać trudy zimy i jak je właściwie dokarmiać.
  • dla kogo? 
    1260
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 07-01-2018
    Cel zajęć było: rozbudzanie zainteresowania losem zwierząt oraz poznanie nazw zwierząt i pokarmów jakim się żywią.
  • dla kogo? 
    1193
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 02-01-2018
    Głównym celem proponowanych zajęć jest zapoznanie uczniów klasy pierwszej z wyglądem, zwyczajami, warunkami życia i sposobami przystosowania do życia bociana
  • dla kogo? 
    1470
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 02-01-2018
    Uczniowie klasy 2b uczestniczą w cyklicznych zajęciach dotyczących osobliwości Doliny Baryczy.Podczas zajęć wykorzystane zostały pomoce pozyskane w ramach programu.Zajęcia bardzo podobały się i wzbudziły wiele emocji.
  • dla kogo? 
    1460
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 25-12-2017
    Przybliżenie dzieciom zwyczajów, obyczajów i tradycji bożonarodzeniowych. Wspólne wypiekanie pierników świątecznych.
  • dla kogo? 
    670
    Język polski 
    dodano: 21-12-2017
    Dzięki propozycji zadań uczniowie wskazują czego dotyczy legenda, jakie są elementy prawdy historycznej, a które elementy są niezwykłe lub fantastyczne
  • dla kogo? 
    1849
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 20-12-2017
    Scenariusz zajęć plastycznych – Herb symbol mojego miasta Twardogóra. Zapoznanie z herbem miasta i niektórymi jego zabytkami na podstawie kolorowych zdjęć, ilustracji i legendy o powstaniu nazwy miasta Twardogóra.
  • dla kogo? 
    1463
    Geografia 
    dodano: 20-12-2017
    Pogadanka z pracownikami Nadleśnictwa Oleśnica w ramach doradztwa zawodowego - zalety i wady zawodu leśnika. Przejazd myśliwską podwózką do lasu, wysypanie na pasach zaporowych zebranej żywności dla zwierząt. Spotkanie z myśliwymi i leśnikiem w lesie - podnoszenie wiedzy o regionie, tradycje i gwara myśliwska. Integracja przy ognisku w parku w Goszczu.
  • dla kogo? 
    1691
    Matematyka 
    dodano: 20-12-2017
    Zastosowanie obliczeń związanych z DB
  • dla kogo? 
    1540
    Język polski 
    dodano: 19-12-2017
    Czytanie i omawianie legend związanych z Doliną Baryczy,

1-18 | 19-36 | 37-54 | 55-72 | 73-90 | 91-108 | 109-126 | 127-144 | 145-162 | 163-180 | 181-198 | 199-216 | 217-234 | 235-252 | 253-270 | 271-288 | 289-306 | 307-324 | 325-342 | 343-360 | 361-378 | 379-396 | 397-414 | 415-432 | 433-450 | 451-468 | 469-486 | 487-504 | 505-522 | 523-540 | 541-558 | 559-576 | 577-594 | 595-612 | 613-630 | 631-648 |

» Zgłoś uwagi
CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij