BAZA EDUKACYJNA

Przedszkole

Klasy I-III

Klasy IV-VIII

Ponadpodstawowe

Dorośli

Materiał Edukacyjny
  • dla kogo? 
    24
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 04-11-2022
    Dla wszystkich odwiedzających Antonin, nawet na kilka chwil - niezwykła, wycieczka pełna anegdot, informacji i ciekawostek! Wycieczka z przewodnikiem w dowolnym czasie, zawsze w zasięgu ręki, bez żmudnych poszukiwań. Wystarczy pobrać na telefon aplikację Dolina Baryczy i już można cieszyć się bogatym audioprzewodnikiem, dzięki któremu spacer po Antoninie zamienić może się w fascynującą podróż po bogatej historii tego miejsca! Tekst przewodnika przygotowała dziennikarka historyczna Joanna Lamparska. Jest on rzetelny historycznie i fascynujący, jeśli chodzi o sam język. Zapraszamy. Zawsze i wszędzie (a najlepiej w Antoninie!)
  • dla kogo? 
    24
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 04-11-2022
    Dla wszystkich odwiedzających Antonin, nawet na kilka chwil - niezwykła, wycieczka pełna anegdot, informacji i ciekawostek! Wycieczka z przewodnikiem w dowolnym czasie, zawsze w zasięgu ręki, bez żmudnych poszukiwań. Wystarczy pobrać na telefon aplikację Dolina Baryczy i już można cieszyć się bogatym audioprzewodnikiem, dzięki któremu spacer po Antoninie zamienić może się w fascynującą podróż po bogatej historii tego miejsca! Tekst przewodnika przygotowała dziennikarka historyczna Joanna Lamparska. Jest on rzetelny historycznie i fascynujący, jeśli chodzi o sam język. Zapraszamy. Zawsze i wszędzie (a najlepiej w Antoninie!)
  • dla kogo? 
    1379
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 19-05-2022
    Dziecko: - liczy sylwety kwiatów, układa odpowiednią liczbę kropek na sylwecie biedronki, - wypowiada się na dany temat, - współpracuje z innymi dziećmi.
  • dla kogo? 
    1097
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 19-05-2022
    - rozwijanie wrażliwości zmysłów w bezpośrednim kontakcie z przyrodą, - poznawanie nazw kwiatów i zwierząt – mieszkańców łąki.
  • dla kogo? 
    1391
    Godzina wychowawcza 
    dodano: 02-05-2022
    Opis lekcji pozwoli poznać praktyczne zastosowanie ziół w kuchni. Pokarze dekoracje (bukiety) jakie można stworzyć z ziół.
  • dla kogo? 
    1218
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 13-03-2022
    Dziecko: - odpowiada na pytania, - układa z ziaren ryżu sylwetę zająca
  • dla kogo? 
    1136
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 13-03-2022
    - stosowanie określenia dotyczące kierunków ruchu: do góry, w dół, do przodu, do tyłu, w bok - stosowanie określenia dotyczące położenia przedmiotów w przestrzeni (na, pod, w, przed, za, obok)
  • dla kogo? 
    1072
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 20-01-2022
    - uwrażliwienie na piękno otaczającej przyrody, - kształcenie poczucia współodpowiedzialności za stan środowiska przyrodniczego - rozwijanie umiejętności obserwacji środowiska naturalnego,
  • dla kogo? 
    1534
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 20-01-2022
    – doskonalenie umiejętności różnicowania wielkości: małe, duże, – rozumienie określeń: najwięcej / najmniej, – kształtowanie umiejętności liczenia, - rozwijanie umiejętności plastycznych
  • dla kogo? 
    1054
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 12-12-2021
    - poznawanie wyglądu i sposobu odżywiania się wiewiórki, - rozwijanie sprawności manualnej
  • dla kogo? 
    1423
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 23-11-2021
    Uczniowie nauczą się na podstawie własnych spostrzeżeń i obserwacji grupować zwierzęta i rośliny, występujące w poszczególnych warstwach lasu. Określą oraz przyporządkują rośliny i zwierzęta do odpowiedniej warstwy na kartach pracy oraz wyciągną wnioski z obserwacji.
  • dla kogo? 
    1270
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 16-11-2021
    poznanie miejsca, w którym chronią się jeże przed nadchodzącą zimą; poznanie co jedzą jeże
  • dla kogo? 
    1339
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 11-11-2021
    Poznanie nazw i sposobów rozpoznawania grzybów jadalnych i trujących.
  • dla kogo? 
    1890
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 19-06-2021
    Scenariusz lekcji przeznaczony jest dla uczniów klasy drugiej . W prowadza uczniów w tematykę powrotu ptaków do Polski. Uczniowie w czasie lekcji mają możliwość poznać gatunki ptaków , przylatujących na wiosnę i osiedlających się w Dolinie Baryczy oraz uzyskać informację w jaki sposób ptaki wracają i jak wyglądają ich gniazda. Celem lekcji jest również ochrona przyrody w najbliższym otoczeniu – miejscowości, regionie.
  • dla kogo? 
    1577
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 17-06-2021
    Zintegrowana karta pracy dla klasy I koreluje treści w zakresie edukacji polonistycznej, matematycznej i przyrodniczej. Celem pracy z kartą jest rozwijanie zainteresowań przyrodniczych, zdobywanie wiedzy na temat ptaków i ssaków zamieszkujących Park Krajobrazowy Doliny Baryczy oraz rozbudzanie ciekawości poznawczej uczniów.
  • dla kogo? 
    1263
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 13-06-2021
    • Zna walory przyrodnicze Doliny Baryczy • Potrafi wymienić i zapisać pięć roślin i zwierząt Doliny Baryczy • Potrafi nazwać i zapisać miejscowości należące do Doliny Baryczy
  • dla kogo? 
    1804
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 13-06-2021
    Poznanie wiadomości na temat tkanin naturalnych i sztucznych. Doskonalenie umiejętności redagowania i zapisywania zdań. Odczytywanie prognozy pogody. Planowanie wyboru stroju do pogody.
  • dla kogo? 
    1756
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 23-05-2021
    1. Zajęcia zintegrowane / edukacja polonistyczna, przyrodnicza, matematyczna, techniczna/ Czas trwania - 4 godziny lekcyjne 2. Cele ogólne: – Nabywanie przekonania, że przyroda w bliskim i dalszym otoczeniu jest piękna, fascynująca, a czasami nieprzewidywalna i groźna. – Rozwijanie zainteresowań przyrodniczych. Cele szczegółowe: Uczeń: – nabiera przekonania, że przyroda w najbliższym otoczeniu jest interesująca i warta poznania, - poznaję region Doliny Baryczy, dostrzega piękno przyrody, zwłaszcza rzeki Baryczy i tysiąca stawów. - wie, w jaki sposób dochodzi do zjawiska zwanego powodzią; - docenia dobroczynną funkcję lasów w dolinach rzek; - potrafi odpowiedzieć w 3 - 4 zdaniach na pytanie: W jaki sposób można zapobiegać powodziom.

1-18 | 19-36 | 37-54 | 55-72 | 73-90 | 91-108 | 109-126 | 127-144 | 145-162 | 163-180 | 181-198 | 199-216 | 217-234 | 235-252 | 253-270 | 271-288 | 289-306 | 307-324 | 325-342 | 343-360 | 361-378 | 379-396 | 397-414 | 415-432 | 433-450 | 451-468 | 469-486 | 487-504 | 505-522 | 523-540 | 541-558 | 559-576 | 577-594 | 595-612 | 613-630 | 631-648 | 649-657 |

» Zgłoś uwagi
CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij