STREFA DZIECI

Opinia rodzica jest ważna

BAZA EDUKACYJNA

Przedszkole

Klasy I-III

Klasy IV-VIII

Ponadpodstawowe

Dorośli

Materiał Edukacyjny
  • dla kogo? 
    2983
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 14-06-2020
    Zapoznanie z wartością odżywczą owoców i warzyw. Znaczenie witamin dla zdrowia człowieka.
  • dla kogo? 
    1222
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 12-06-2020
    Tropimy zwierzęta i owady zamieszkujące łąkę. Przyjrzymy się również roślinom, które zachwycają wszystkich amatorów pięknej natury Doliny Baryczy.
  • dla kogo? 
    1846
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 31-05-2020
    Scenariusz poświęcony jest tematyce ekologicznej - segregacji odpadów, korzyściom płynącym z segregacji. Podczas zajęć dzieci nabywają umiejętności prawidłowej segregacji odpadów. Uczą się również, w jaki sposób robić zakupy, aby zmniejszyć ilość zużywanego plastiku. Podczas zajęć realizowane są treści podstawy programowej dla klas 1-3.
  • dla kogo? 
    1339
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 24-05-2020
    Karta pracy dla klasy III koreluje treści w zakresie edukacji polonistycznej i przyrodniczej. Celem pracy z kartą jest rozwijanie zainteresowań przyrodniczych, zdobywanie wiedzy na temat ptaków i ryb zamieszkujących Park Krajobrazowy Doliny Baryczy, wyjaśnianie na czym polega praca ichtiologa i ornitologa.
  • dla kogo? 
    1112
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 12-05-2020
    Film, którego głównym bohaterem i narratorem jest Grabek-dobry duszek gminy Twardogóra, prezentuje dzieciom herb miasta. Grabek opisuje wygląd herbu, opowiada legendę związaną z powstaniem nazwy miejscowości i elementami herbu. Scenariusz film powstał na podstawie fragmentów książek Bożeny Hołubka pt."Grabkowe bajanie" i "Twardogóra oczami Grabka"
  • dla kogo? 
    1236
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 07-05-2020
    1. Jakie zniszczenia w przyrodzie powoduje wypalanie traw? 2. Kto i w jaki sposób gasi te pożary? 3. Jak należy postępować w przypadku pożaru.
  • dla kogo? 
    1075
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 26-02-2020
    Czytamy, piszemy i kolorujemy legendę o Twardogórze. Wiemy co kryje herb gminy Twardogóra. Oglądamy mapę Doliny Baryczy i mapę Gminy Twardogóra. Układamy puzzle Dolina Baryczy.
  • dla kogo? 
    1114
     
    dodano: 18-02-2020
    Scenariusz pozwala zapoznać się z zabytkami Odolanowa. Dzięki lekcji przeprowadzonej zgodnie z tym scenariuszem uczniowie potrafią poznać swoją okolicę, korzystając z nowoczesnych sposobów pozyskiwania informacji. Po zajęciach uczniowie powinni: umieć zadać pytanie w wyszukiwarce internetowej oraz pogłębić umiejętność wyszukiwania informacji w sieci. Lekcja pozwala w ciekawy dla dzieci sposób przyswoić informacje o swojej miejscowości.
  • dla kogo? 
    1571
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 29-12-2019
    Obserwacje drzew oraz liści przez lupy i lornetki. Nazywanie drzew. Zbieranie jesiennych liści. Oglądanie liści, dopasowanie do drzew parku Doliny Baryczy. Ochrona przyrody i właściwie zachowanie się w parku. Korzyści jakie daje ludziom park.
  • dla kogo? 
    958
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 26-10-2019
    Odział przedszkolny w Szkole Podstawowej im. Polskich Sportowców w Tarchałach Wielkich uczestniczył w zajęciach podczas których, dzieci poznały jak zwierzęta przygotowują się do zimy.
  • dla kogo? 
    1195
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 24-10-2019
    Celem warsztatów była przede wszystkim świetna zabawa - w roli głównej był oczywiście ziemniak i z nim związane zabawy ruchowe. Dzieci poznały historie ziemniaka na świecie oraz w naszym kraju.Rozwijały swoje zdolności manualne i kreatywność poprzez wykonywanie ciekawych prac, a tym ziemniaczanych postaci. Po świetnej zabawie odbyła się degustacja pieczonych ziemniaków z dodatkiem świeżego masełka i soli. Na zakończenie wybraliśmy się na karmienie kóz oraz zbiory grzybów.
  • dla kogo? 
    985
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 24-10-2019
    Zajęcia miały na celu poznanie walorów smakowych owoców suszonych. Głównie owoców z sadów Doliny Baryczy. Zachęcanie do zdrowego odżywiania się, do spożywania owoców w różnej postaci tym w suszonej.
  • dla kogo? 
    1519
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 23-06-2019
    Propozycja zajęć integracyjnych dla całej rodziny na terenie Doliny Baryczy w ramach zajęć dodatkowych. Poznawanie własnego regionu poprzez zabawę.
  • dla kogo? 
    1001
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 11-06-2019
    Uczniowie klasy 3b poznali legendę Twarda Góra.Podczas zajęć słuchali z uwagą czytanego tekstu oraz poprawnie odpowiadali na pytania.Przy wykonywaniu pracy plastycznej wykazali się pomysłowością. Uczniowie wykorzystali pomoce dotyczące Doliny Baryczy.
  • dla kogo? 
    1468
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 10-06-2019
    Zajęcia maja na celu wzbogacenie wiedzy dzieci na temat ptaków przylatujących do Polski na wiosnę.Pracując w grupach uczyły się współpracy z innymi w sytuacji zadaniowej. Z uwagą słuchały ciekawostek i chętnie rozwiązywały zagadki.Wykonane prace plastyczne były doskonałą dekoracją kącika przyrodniczego.
  • dla kogo? 
    1422
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 10-06-2019
    Głównym celem zajęć jest zapoznanie dzieci z "małą ojczyzną" - gminą należącą do Doliny Baryczy.Dzieci z uwagą słuchały legendy, a potem wykonały pracę plastyczną wybraną techniką.
  • dla kogo? 
    1049
    Język obcy nowożytny 
    dodano: 10-06-2019
    Scenariusz zachęca do przeprowadzenia projektu metodą webquestu przeprowadzony w klasach szóstych szkoły podstawowej

1-18 | 19-36 | 37-54 | 55-72 | 73-90 | 91-108 | 109-126 | 127-144 | 145-162 | 163-180 | 181-198 | 199-216 | 217-234 | 235-252 | 253-270 | 271-288 | 289-306 | 307-324 | 325-342 | 343-360 | 361-378 | 379-396 | 397-414 | 415-432 | 433-450 | 451-468 | 469-486 | 487-504 | 505-522 | 523-540 | 541-558 | 559-576 | 577-594 | 595-612 | 613-630 | 631-648 | 649-649 |

» Zgłoś uwagi
CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij