BAZA EDUKACYJNA

Przedszkole

Klasy I-III

Klasy IV-VIII

Ponadpodstawowe

Dorośli


  •  
    1135
     
    dodano: 15-05-2019
    Przedstawienie teatralne dzieci 4-6-letnich z Publicznego Przedszkola w Zespole Szkól Cieszynie pt. ,,Orły ze Sośni". Scenariusz przedstawienia autorstwa nauczycielki Barbary Siedleckiej oraz zmodyfikowany o piosenki przedszkolne powstał w oparciu o historie opowiadające o Sośniach zawarte w książce ,,Grabkowe bajanie z Doliny Baryczy" Bożeny Hołubki. Przybliża on w ciekawy sposób dzieciom historie ,,Małej Ojczyzny" - Gminy Sośnie, w której mieszkają. Cele: - poznawanie ciekawych miejsc w najbliższej okolicy oraz historii na podstawie legendy; - stwarzanie dzieciom możliwości wcielania się w rolę i prezentowania innym własnych umiejętności.
  •  
    719
     
    dodano: 08-04-2019
    Gra ,,Ratujemy Dolinę Baryczy". Dolina Baryczy to kraina pełna uroku i wyjątkowych miejsc. To ludzie tworzą klimat i mają wpływ na jego zmianę, przyroda określająca warunki życia i gospodarowania jej zasobami przez zamieszkałą tu społeczność. W ciągu wieków krajobraz regionu kształtował się w Miliczu. Gra "Ratujemy Dolinę Baryczy" jest propozycją gry edukacyjnej skierowanej do uczniów starszych klas szkoły podstawowej, uczniów szkół średnich oraz dorosłych chcących poznać interesujące fakty zanieczyszczania klimatu oraz poznanie miasta Milicz. Instrukcja gry : 1. Gra przewidziana jest dla jednego, dwóch, trzech lub czterech uczestników, ale udział w niej może brać więcej osób wspólnie odpowiadając na pytania. Wyboru koloru pionka dokonuje się przed startem. Domyślnie wszystkie 4 kolorowe pionki są aktywne. 2. Pole startu wyznaczają kolorowe pionki graczy. 3. Ilość pól, o którą pionek przesuwa się wzdłuż ścieżki wyznacza rzut kostką, pionek przesuwamy samodzielnie. 4. Domyślnie zaczyn
  •  
    473
     
    dodano: 05-04-2019
    Wybrałyśmy taki temat ponieważ w czasie spacerów zauważyłyśmy, jak wiele ludzi nie przestrzega zasad segregowania odpadów. Widziałyśmy też dużo śmieci w miejscach spacerowych. Wieczorem w naszym mieście czuć smog.
  •  
    573
     
    dodano: 25-03-2019
    Jestem Zuzia, postanowiłam wykonać pracę konkursową w postaci gry planszowej. Wykonałam ją ponieważ wiedziałam, że przy układaniu pytań zdobędę nową wiedzę na temat Doliny Baryczy. Lubię też wykonywać prace plastyczne. Jedną z nich wykorzystałam jako planszę do tej gry.
  •  
    560
     
    dodano: 25-03-2019
    Gra planszowa "Kajakiem przez Dolinę Baryczy" zachęcająca do poznawania walorów przyrodniczych regionu i alternatywnych form spędzania wolnego czasu. Uczestnik przesuwając pionkiem po kolejnych polach gry odpowiada na pytania quizowe. Poznaje w ten sposób zabytki i ciekawostki przyrodnicze regionu, w szczególności trasy spływu kajakowego.
  •  
    532
     
    dodano: 25-03-2019
    Wziąłem udział w tym konkursie, ponieważ chciałem zachęcić innych do dbania o środowisko. Chciałem też pokazać ciekawe miejsca w moim mieście - Żmigrodzie. Jeśli choć trochę każdy z nas będzie dbał o swoje własne otoczenie, to świat będzie bardziej przyjazny dla nas i przyszłych pokoleń. Zapraszam do obejrzenia mojego filmiku. Mateusz Kłopotowski
  •  
    959
     
    dodano: 29-12-2018
    Uczestniczę w projektach eTwinnigowych. Jednym z zadań jest przedstawienie ciekawych miejsc okolicy. Stworzyliśmy na potrzeby projektów krajowych i międzynarodowych film i książeczki elektroniczne przedstawiające walory Doliny Baryczy i naszej okolicy Pawłowa.
  •  
    1252
     
    dodano: 27-06-2018
    Grupa wiekowa: Klasy (IV-VI), Klasy (VII-VIII) Projekt gry planszowej i gry karcianej opracowanej na konkurs ogłoszony przez Partnerstwo dla Doliny Baryczy ” przy wsparciu Stowarzyszenia Ekologicznego EKO-UNIA. w ramach małych Grantów Edukacyjnych na najciekawszą pomoc edukacyjną służącą edukacji na rzecz przeciwdziałania skutkom zmiany klimatu w Dolinie Baryczy. Pomoc edukacyjną można wykorzystać na lekcjach przyrody, biologii, geografii, zajęciach kółka przyrodniczego lub ekologicznego , czy zajęciach świetlicowych. Pomoc edukacyjna może służyć jako samouczek,gra, czy konkurs wiedzy. Podczas gry można zachęcić uczniów do działań zmierzających do podejmowania w życiu codziennym decyzji chroniących zasoby wody, przeciwdziałających zmianom klimatu, ochrony bioróżnorodności. Pomoc realizuje zagadnienia w zakresie: ograniczenia emisji dwutlenku węgla do atmosfery oraz ograniczenia spalania paliw kopalnianych.
  •  
    811
     
    dodano: 25-06-2018
    Projekt gry edukacyjnej opracowanej na konkurs ogłoszony przez Partnerstwo dla Doliny Baryczy ” przy wsparciu Stowarzyszenia Ekologicznego EKO-UNIA. w ramach małych Grantów Edukacyjnych na najciekawszą pomoc edukacyjną służącą edukacji na rzecz przeciwdziałania skutkom zmiany klimatu w Dolinie Baryczy.
  •  
    1117
     
    dodano: 07-05-2018
    Zapraszamy do obejrzenia prezentacji pt.: „Historia w lesie ukryta - Dolina Baryczy”. Praca ukazuje ciekawe i interesujące miejsca tego największego parku krajobrazowego w Polsce. Przedstawiona jest zarówno architektura oraz obiekty przyrodnicze – np. ponad 110 letni dąb szypułkowy, kompleks stawów itp. Te miejsca, na pewno warto zobaczyć. Metryczka 1. Tytuł pracy: "Historia w lesie ukryta - Dolina Baryczy". 2. Szkoła: Szkoła Podstawowa w Raczycach 3. Imię i nazwisko nauczyciela: Maria Stolarek Imię i nazwisko autorów pracy Jakie zadania wykonywał przy pracy konkursowej Eryk Kostrzewski Dawid Płókarz Kacper Kwaśniewski Praca była wykonana przez chłopców wspólnie, tj. zdjęcia w terenie, opisy, grafika itd. 4. Źródła materiałów wykorzystanych przy pracy: Przez stawy i lasy Dolina Baryczy – Ireneusz Kowalski, Włodzimierz Ranoszek; 5.W pracy zostały wykorzystane własne materiały: zdjęcia;
  •  
    981
     
    dodano: 02-05-2018
    Chrońmy lasy, bo to nasze naturalne dziedzictwo. Ich piękno w każdej porze roku doceńmy nie tylko na zdjęciach, ale częściej przebywajmy na łonie przyrody. Zapraszam do obejrzenia prezentacji multimedialnej przygotowanej przez Miłosza - ucznia klasy Va ze Szkoły Podstawowej im. ks. Jana Twardowskiego w Powidzku.

1-18 | 19-36 | 37-54 | 55-72 | 73-90 | 91-108 | 109-126 | 127-144 | 145-162 | 163-180 | 181-198 | 199-216 | 217-234 | 235-252 | 253-270 | 271-288 | 289-306 | 307-324 | 325-342 | 343-360 | 361-378 | 379-396 | 397-414 | 415-432 | 433-450 | 451-468 | 469-486 | 487-504 | 505-522 | 523-540 | 541-558 | 559-576 | 577-581 |

FILTRUJ
» Zgłoś uwagi
CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij