Wiosna w Dolinie Baryczy- powrót bocianów.
Materiał Edukacyjny, Autor: Joanna Pudzianowska , Szkoła Podstawowa im. Polskich Olimpijczyków w KorzeńskuPoziom nauczania |
0/5
Scenariusz zajęć zintegrowanych w klasie I z zakresu edukacji przyrodniczej.
- Edukacja wczesnoszkolna (I-III)
Edukacja wczesnoszkolna
Podstawa programowa do 2017
Cele ogólne:
Ukształtowanie systemu wiadomości i umiejętności potrzebnych dziecku do poznawania i rozumienia świata, radzenia sobie w codziennych sytuacjach oraz do kontynuowania nauki w klasach IV-VI szkoły podstawowej.
Zadbanie o to, aby dziecko odróżniało dobro od zła, było świadome przynależności społecznej (do rodziny, grupy rówieśniczej i wspólnoty narodowej) oraz rozumiało konieczność dbania o przyrodę
Treści nauczania:
Uczeń opisuje życie w wybranych ekosystemach: w lesie, ogrodzie, parku, na łące i w zbiornikach wodnych
Uczeń wymienia zwierzęta i rośliny typowe dla wybranych regionów Polski; rozpoznaje i nazywa niektóre zwierzęta egzotyczne