Dbamy o środowisko naturalne.
Materiał Edukacyjny, Autor: Małgorzata Brodala , Zespół Szkół w OdolanowiePoziom nauczania |
0/5
Temat dotyczy ochrony środowiska naturalnego. W czasie zajęć zajęć można się dowiedzieć jak przebiega proces filtrowania wody i jakie to ma znaczenie dla środowiska; jakie negatywne skutki dla środowiska powodują dzikie wysypiska śmieci.
- Klasy (VII-VIII)
Biologia
Podstawa programowa
Cele ogólne:
Planowanie i przeprowadzanie obserwacji oraz doświadczeń; wnioskowanie w oparciu o ich wyniki.
Uczeń analizuje wyniki i formułuje wnioski.
Postawa wobec przyrody i środowiska.
Uczeń uzasadnia konieczność ochrony przyrody.
Postawa wobec przyrody i środowiska.
Uczeń prezentuje postawę szacunku wobec siebie i wszystkich istot żywych.
Postawa wobec przyrody i środowiska.
Uczeń opisuje i prezentuje postawę i zachowania człowieka odpowiedzialnie korzystającego z dóbr przyrody.
Treści nauczania:
Uczeń przedstawia formy ochrony przyrody w Polsce oraz uzasadnia konieczność ich stosowania dla zachowania gatunków i ekosystemów.
Geografia
Podstawa programowa
Cele ogólne:
Kształtowanie postaw.
Przyjmowanie postawy szacunku do środowiska przyrodniczego i kulturowego oraz
rozumienie potrzeby racjonalnego w nim gospodarowania.
Treści nauczania:
Uczeń przyjmuje postawę współodpowiedzialności za stan środowiska przyrodniczego Polski.
Godzina wychowawcza - wybierz z dodatkowym przedmiotem nauczania powiązanym z tematem lekcji
Podstawa programowa
Cele ogólne:
Treści nauczania: