BAZA EDUKACYJNA

Przedszkole

Klasy I-III

Klasy IV-VIII

Ponadpodstawowe

Dorośli

Pyra z gzikiem - warsztaty kulinarne

Oferta Ośrodków, Autor: Justyna Szatkowska , Rodzinny Park Przygód Górecznik w Antoninie
Poziom nauczania
 0/5
Miejsce realizacji zajęć: w sali, w terenie

Zostań prawdziwą poznańską “Pyrą” i przygotuj własnego gzika! Warsztaty kulinarne poprzedza lekcja edukacyjna, podczas której dzieci z przewodnikiem podążą ścieżką edukacyjną “Dawna Wieś”, aby poznać zwyczaje i maszyny rolnicze, jakich używali nasi przodkowie. Same warsztaty to proces przygotowania tradycyjnej "Pyry z gzikiem" - wielkopolskiej potrawy, którą przyrządza się z parowanych ziemniaków oraz białego sera, śmietany i przypraw. I. Oferta wykorzystuje następujące potencjały lokalne: - kulturalny (tradycje i obrzędy); - historyczny (fakty i przekazy historyczne, dawne zwyczaje w kuchni); II. Oferta dotyka problematyki przeciwdziałania skutkom klimatu w dziedzinach: - świadome zakupy (zwracamy uwagę na kupowanie produktów od lokalnych dostawców - ziemniaki, ser wiejski). - Krótki Łańcuch Dostaw (dostawa bezpośrednio od lokalnego dostawcy znaczna redukcja emisji CO2). III. Oferta jest dostępna dla osób z niepełnosprawnościami intelektualnymi oraz ruchowymi.
czas trwania ilość osób koszt dostępność
90 min. od 25 do 50 osób 50 zł/osoba sezonowe:
wrzesień-grudzień,
DODATKOWA OFERTA
Możliwość zamówienia dodatkowego posiłku:

- frytki 12 zł
- nuggetsy z frytkami i ketchupem 25 zł
MATERIAŁY MULTIMEDIALNE
SŁOWA KLUCZOWE
RAPORTY POGŁĘBIONEJ OPINII
Lp. Data odbycia zajęć Nazwa szkoły Imię i nazwisko nauczyciela Przedmiot Przedmiot nauczania  
1 4 październik 2023r. Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Miliczu Katarzyna Vogt edukacja wczesnoszkolna I-III Więcej
Wrocławska 7
63-421 Przygodzice Antonin, dane sprzedawcy: Górecznik Taurus Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K.
KONTAKT
Justyna Szatkowska
730744199
  • Przedszkole
  • Wychowanie przedszkolne
    Podstawa programowa
    Cele ogólne:
    Wspieranie aktywności dziecka podnoszącej poziom integracji sensorycznej i umiejętności korzystania z rozwijających się procesów poznawczych.
    Wspieranie samodzielnej dziecięcej eksploracji świata, dobór treści adekwatnych do poziomu rozwoju dziecka, jego możliwości percepcyjnych, wyobrażeń i rozumowania, z poszanowaniem indywidualnych potrzeb i zainteresowań.
    Wzmacnianie poczucia wartości, indywidualność, oryginalność dziecka oraz potrzeby tworzenia relacji osobowych i uczestnictwa w grupie.
    Treści nauczania:
    Dziecko przygotowane do podjęcia nauki w szkole dostrzega emocjonalną wartość otoczenia przyrodniczego jako źródła satysfakcji estetycznej.
  • Edukacja wczesnoszkolna (I-III)
  • Edukacja wczesnoszkolna
    Podstawa programowa
    Cele ogólne:
    W zakresie poznawczego obszaru rozwoju. Uczeń osiąga umiejętność obserwacji faktów, zjawisk przyrodniczych, społecznych i gospodarczych, wykonywania eksperymentów i doświadczeń, a także umiejętność formułowania wniosków i spostrzeżeń.
    W zakresie poznawczego obszaru rozwoju. Uczeń osiąga umiejętność rozumienia legend, faktów historycznych, tradycji, elementów kultury materialnej i duchowej oraz pojęć i symboli z nimi związanych, takich jak: rodzina, dom, naród, ojczyzna, kraj.
    W zakresie poznawczego obszaru rozwoju. Uczeń osiąga umiejętność rozumienia zależności pomiędzy składnikami środowiska przyrodniczego.
    Treści nauczania:
    Uczeń chroni przyrodę, wskazuje wybrane miejsca ochrony przyrody oraz parki narodowe, pomniki przyrody w najbliższym otoczeniu – miejscowości, regionie.
OPINIE I KOMENTARZE  

» Zgłoś uwagi
CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij