Aleja drzew - dla każdego co innego
Materiał Edukacyjny, Autor: Magdalena Berezowska , Fundacja EkoRozwojuPoziom nauczania |
0/5
Lekcja przyczynia się do postrzegania alei drzew, jako składnika otoczenia i środowiska życia dla innych organizmów podczas zajęć opartych na improwizowanym przedstawieniu.
Fot.: Jen-Ny Wong, fotolia.com
- Klasy (IV-VIII)
Przyroda
Podstawa programowa do 2017
Cele ogólne:
Stawianie hipotez na temat zjawisk i procesów zachodzących w przyrodzie i ich weryfikacja.
Uczeń przewiduje przebieg niektórych zjawisk i procesów przyrodniczych, wyjaśnia proste zależności miedzy zjawiskami; przeprowadza obserwacje i doświadczenia według instrukcji, rejestruje ich wyniki w różnej formie oraz je objaśnia, używając prawidłowej terminologii.
Uczeń przewiduje przebieg niektórych zjawisk i procesów przyrodniczych, wyjaśnia proste zależności miedzy zjawiskami; przeprowadza obserwacje i doświadczenia według instrukcji, rejestruje ich wyniki w różnej formie oraz je objaśnia, używając prawidłowej terminologii.
Treści nauczania:
Uczeń rozpoznaje w terenie przyrodnicze (nieożywione i ożywione) oraz antropogeniczne składniki krajobrazu i wskazuje zależności między nimi;