BAZA EDUKACYJNA

Przedszkole

Klasy I-III

Klasy IV-VIII

Ponadpodstawowe

Dorośli

Materiał Edukacyjny
  • dla kogo? 
    6828
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 28-10-2016
    Cele scenariusza jest rozwijanie aktywności i wyobraźni twórczej poprzez różnorodne wykorzystanie dyń w działalności plastyczno-technicznej, ruchowej i zdrowotnej dziecka oraz czerpanie radości ze wspólnych zabaw i działań.
  • dla kogo? 
    1283
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 28-10-2016
    Celem scenariusza jest rozbudzanie u ucznia zainteresowania zmianami zachodzącymi w przyrodzie w Dolinie Baryczy.
  • dla kogo? 
    1709
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 28-10-2016
    Uczeń Rozpoznaje pospolite drzewa i krzewy z Doliny Baryczy po ich liściach.
  • dla kogo? 
    1575
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 28-10-2016
    Celem scenariusza jest kształtowanie u dzieci dobrej postawy wobec środowiska naturalnego, przypomnienie na czym polega segregacja śmieci i uwrażliwienie na potrzebę dbania o czystość w Dolinie Baryczy.
  • dla kogo? 
    1626
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 20-10-2016
    Głównym celem zajęć jest rozwijanie zainteresowania dzieci jesienną przyrodą i wrażliwości na piękno poezji oraz rozwijanie zainteresowania dzieci miejscem w jakim mieszkają – Doliną Baryczy.
  • dla kogo? 
    1601
    Geografia 
    dodano: 18-10-2016
    Lekcja dla 1 klasy gimnazjum. W trakcie zajęć uczniowie uczą się czytać mapę, jednocześnie poznając region Doliny Baryczy.
  • dla kogo? 
    1363
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 15-10-2016
    03.10.2016 odbył się w naszym przedszkolu dzień Ptaka. Dzieci zapoznały się z gatunkami ptaków, które można spotkać w naszym regionie.
  • dla kogo? 
    1734
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 14-10-2016
    słownik polsko-angielski
  • dla kogo? 
    3064
    Godzina wychowawcza 
    dodano: 08-10-2016
    - Uczeń wyjaśnia termin: legenda, - poznaje treść legend, - rozpoznaje herb wybranej miejscowości, - opowiada treść legendy zgodnie z chronologią ukazanych w niej zdarzeń, tworzy własne prace na podstawie legend, uczy się pracy w grupie.
  • dla kogo? 
    1562
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 05-10-2016
    Scenariusz zajęć, podczas których uczniowie poszerzą swoją wiedzę i umiejętności na temat przygotowywania zdrowych past do kanapek.Z ekologicznych produktów regionu Doliny Baryczy.
  • dla kogo? 
    1768
    Godzina wychowawcza 
    dodano: 03-10-2016
    Podglądanie naszej planety okiem astronauty
  • dla kogo? 
    1756
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 28-09-2016
    Zajęcia rozwijające zainteresowania przyrodnicze oraz uświadamiające o występowaniu grzybów jadalnych i trujących.
  • dla kogo? 
    1750
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 27-09-2016
    Scenariusz nt. grzybów Doliny Baryczy zrealizowany w gr. 6-latków. Założone cele zostały osiągnięte. Zajęcia okazały się interesujące dla dzieci, w których brały aktywny udział. Do przeprowadzenia zajęcia pomocne były "Atlasy grzybów Doliny Baryczy" oraz domino z grzybami .
  • dla kogo? 
    1741
    Biologia 
    dodano: 21-06-2016
    Ścieżka ekologiczna jest formą zajęć terenowych, gdzie młodzież w wydzielonym specjalnie obszarze Doliny Baryczy wykonuje odpowiednie zadania z zakresu biologii i chemii z elementami geografii. Ścieżka jest przeznaczona dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych oraz klas III Gimnazjum.
  • dla kogo? 
    2331
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 20-06-2016
    Cele lekcji: uprawa własnego ogródka, rola i znaczenie dla wzrostu rozwoju Doliny Baryczy w harmonii z naturalną przyrodą, - znaczenie uprawy roślin w ich naturalnym środowisku bez działania nawozów i oprysków chemicznych, - uzyskanie z własnej uprawy ekologicznych warzyw, - zapoznanie z pracami wykonanymi na działce, - zapoznanie z narzędziami ogrodniczymi i ich rolą, - wyrabianie szacunku dla pracy innych ludzi, - zdobywanie wiedzy na temat roli działki w życiu człowieka.

1-18 | 19-36 | 37-54 | 55-72 | 73-90 | 91-108 | 109-126 | 127-144 | 145-162 | 163-180 | 181-198 | 199-216 | 217-234 | 235-252 | 253-270 | 271-288 | 289-306 | 307-324 | 325-342 | 343-360 | 361-378 | 379-396 | 397-414 | 415-432 | 433-450 | 451-468 | 469-486 | 487-504 | 505-522 | 523-540 | 541-558 | 559-576 | 577-594 | 595-612 | 613-630 | 631-648 | 649-651 |

» Zgłoś uwagi
CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij