STREFA DZIECI

BAZA EDUKACYJNA

Przedszkole

Klasy I-III

Klasy IV-VIII

Ponadpodstawowe

Dorośli

Materiał Edukacyjny
  • dla kogo? 
    1903
    Język obcy nowożytny - angielski 
    dodano: 18-06-2015
    Uczniowie wykonują zadania na podstawie filmu Rytmy Natury w Dolinie Baryczy w języku angielskim. Potrafią nazwać niektóre ptaki, roślinność oraz zwierzęta żyjące w Dolinie Baryczy. Potrafią opisać wybraną porę roku w oparciu o prezentowany materiał filmowy. Czas pracy 90 minut.
  • dla kogo? 
    1992
    Biologia 
    dodano: 18-06-2015
    Uczniowie uzupełniają krzyżówkę na podstawie informacji zawartych na tabliczkach tworzących ścieżkę edukacyjną w Zespole Pałacowo-Parkowym w Żmigrodzie
  • dla kogo? 
    1624
    Język obcy nowożytny - angielski 
    dodano: 18-06-2015
    Uczniowie poznają regionalne potrawy z karpia i wzbogacają słownictwo w dziedzinie kulinarnej.Cele szczegółowe: uczeń potrafi wymienić składniki niezbędne do przygotowania dań rybnych oraz umie przedstawić przepis na proste danie rybne.
  • dla kogo? 
    1216
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 14-06-2015
    Cel ogólny: • wzbogacenie wiadomości przyrodniczych dotyczących Doliny Baryczy
  • dla kogo? 
    2256
    Język obcy nowożytny- niemiecki 
    dodano: 11-06-2015
    Uczniowie potrafią opowiedzieć po niemiecku o swoim mieście i jego okolicy, o najważniejszych zabytkach i wyrazić swoją opinię na temat Żmigrodu
  • dla kogo? 
    4119
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 09-06-2015
    Wędrujemy pionkami po wirtualnej mapie Baryczy i odpowiadamy na pytania gromadząc punkty
  • dla kogo? 
    1989
    Język obcy nowożytny - angielski 
    dodano: 09-06-2015
    Uczniowie poznają gatunki ryb słodkowodnych. Potrafią wymienić nazwy ryb w języku angielskim i krótko opisać jedną wybraną przez siebie rybę.
  • dla kogo? 
    6350
    Matematyka 
    dodano: 08-06-2015
    Zadania na mecz matematyczny na lekcję matematyki w gimnazjum dotyczącej zadań tekstowych z proporcjonalności
  • dla kogo? 
    2430
    Przyroda 
    dodano: 07-06-2015
    Zajęcia w terenie z wykorzystaniem banera łąkowego na lekcji przyrody w klasie IV. Celem zajęć jest poznanie roślinności łąk oraz uświadomienie znaczenia łąk dla zwierząt i człowieka.
  • dla kogo? 
    1653
    Wychowanie fizyczne 
    dodano: 06-06-2015
    Konspekt lekcji gier i zabawWF dla klas 4-5. Cel :poprawa ogólnej sprawności fizycznej
  • dla kogo? 
    1978
    Historia 
    dodano: 06-06-2015
    Wycieczka po Gminie. Krzyżówka sprawdzająca wiedzę na temat Gminy Cieszków
  • dla kogo? 
    1781
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 06-06-2015
    Zajęcie otwarte dla rodziców w grupie 3-4 latków. Celem zajęcia było przybliżenie dzieciom środowiska przyrodniczego w Dolinie Baryczy.
  • dla kogo? 
    1808
    Przyroda 
    dodano: 06-06-2015
    Prosta , czytelna karta pracy ze wskazówkami do wykorzystania w pracy grupowej, podczas której uczniowie przyswajają sobie pojęcie skali.
  • dla kogo? 
    1821
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 06-06-2015
    Karty pracy , które wraz z rozkładem jazdy pociągów mogą zostać wykorzystane w celu kształtowania umiejętności radzenia sobie w sytuacjach życiowych.
  • dla kogo? 
    3140
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 05-06-2015
    Scenariusz lekcji społeczno-przyrodniczej dla klasy I na temat mieszkańców łąki.
  • dla kogo? 
    2218
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 05-06-2015
    Scenariusz lekcji społeczno-przyrodniczej dla klasy I, której celem jest ukazanie znaczenia wody dla człowieka i sposoby jej oszczędzania.

1-18 | 19-36 | 37-54 | 55-72 | 73-90 | 91-108 | 109-126 | 127-144 | 145-162 | 163-180 | 181-198 | 199-216 | 217-234 | 235-252 | 253-270 | 271-288 | 289-306 | 307-324 | 325-342 | 343-360 | 361-378 | 379-396 | 397-414 | 415-432 | 433-450 | 451-468 | 469-486 | 487-504 | 505-522 | 523-540 | 541-558 | 559-576 | 577-594 | 595-612 | 613-630 | 631-648 | 649-656 |

» Zgłoś uwagi
CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij