BAZA EDUKACYJNA

Przedszkole

Klasy I-III

Klasy IV-VIII

Ponadpodstawowe

Dorośli

Materiał Edukacyjny
  • dla kogo? 
    1692
    Przyroda 
    dodano: 22-08-2017
    Uczniowie klasy IV wraz z nauczycielem wybrali się na lekcję w terenie. Uczniowie na pobliskich łąkach poszukiwali najczęściej występujące gatunki roślin, poszukiwali w atlasach wiadomości na ich temat oraz określali ich znaczenie dla człowieka. Lekcja przyrody w terenie, to wspaniała okazja, aby poznawać i badać świat wszystkimi zmysłami, selekcjonując zdobyte informacje i trafnie je wartościując.
  • dla kogo? 
    1691
    Język obcy nowożytny 
    dodano: 24-06-2017
    Autorskie materiały w j. angielskim do wykorzystania podczas lekcji lub zorganizowania warsztatów, pt."Woda w naszym życiu".
  • dla kogo? 
    2220
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 19-06-2017
    „Królewna Skorynia” – scenariusz przedstawienia teatralnego przygotowanego pod kierunkiem pani Elżbiety Sobczyńskiej, Kamili Sujeckiej, Iwony Palko na V Przegląd Małych Form Teatralnych - Ciekawe miejsca Doliny Baryczy „Cudze chwalicie swego nie znacie”. Przedstawienie powstało na podstawie legend Doliny Baryczy pt.”Grabkowe bajanie z Doliny Baryczy - Królewna Skorynia autorstwa Bożeny Hołubka.
  • dla kogo? 
    1709
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 15-06-2017
    Spacer do pobliskiego lasu i na łąkę obserwacja przyrody za pomocą lup i lornetek; wykonanie ilustracji pt. Świat pełen kolorów kolorową kredą na asfalcie
  • dla kogo? 
    1220
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 15-06-2017
    Jest to propozycja zajęcia otwartego dla rodziców w grupie 4-latków, mającego na celu: uświadomienie dzieciom, że nie tylko ptaki wykluwają się z jaj; stworzenie bajki muzycznej do utworu Musorgskiego Taniec piskląt w skorupkach; wykonanie przestrzennego ptaszka z papieru;
  • dla kogo? 
    1038
    Technika 
    dodano: 15-06-2017
    Poznanie produktów z certyfikatem "Dolina Baryczy poleca", nabycie umiejętności pieczenia ciasta
  • dla kogo? 
    1476
    Technika 
    dodano: 14-06-2017
    Propozycja zajęć z wykorzystaniem owoców z Doliny Baryczy
  • dla kogo? 
    1552
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 14-06-2017
    Poznawanie i utrwalanie nazw najbliższych dzieciom łąkowych roślin przy pomocy banera na łąkę 10+ / Rośliny łąkowe Doliny Baryczy
  • dla kogo? 
    2852
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 14-06-2017
    Zajęcia mają na celu rozwijanie spostrzegawczości oraz zachęcanie do wnikliwej obserwacji środowiska przyrodniczego - łąki.
  • dla kogo? 
    964
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 14-06-2017
    Zajęcie przedstawia grzyby z Doliny Baryczy oraz mechanizm powstawania grzybów.
  • dla kogo? 
    1050
    Wychowanie fizyczne 
    dodano: 13-06-2017
    Projekt edukacyjny-Rajd rowerowy Doliną Baryczy
  • dla kogo? 
    2578
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 12-06-2017
    Stwarzanie dzieciom okazji do samodzielnego badania i sprawdzania swoich przypuszczeń podczas zabaw badawczych mających na celu znalezienie odpowiedzi na pytanie Co unosi się na wodzie, a co tonie? Zwrócenie uwagi na konieczność dbania o czystość jezior, stawów i rzek w Dolinie Baryczy.
  • dla kogo? 
    2000
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 12-06-2017
    Zajęcie rozwijające logiczne myślenie i mowę dzieci oraz sprawność manualną.
  • dla kogo? 
    1381
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 11-06-2017
    Scenariusz powstał w oparciu o historie opowiadające o Sośniach i Mojej Woli zawarte w książce Bożeny Hołubki „Grabkowe bajanie z Doliny Baryczy”. Przybliża on w przystępny sposób dzieciom historię miejscowości w której uczą się i mieszkają.

1-18 | 19-36 | 37-54 | 55-72 | 73-90 | 91-108 | 109-126 | 127-144 | 145-162 | 163-180 | 181-198 | 199-216 | 217-234 | 235-252 | 253-270 | 271-288 | 289-306 | 307-324 | 325-342 | 343-360 | 361-378 | 379-396 | 397-414 | 415-432 | 433-450 | 451-468 | 469-486 | 487-504 | 505-522 | 523-540 | 541-558 | 559-576 | 577-594 | 595-612 | 613-630 | 631-648 | 649-649 |

» Zgłoś uwagi
CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij